پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

تقویت قلب را چگونه میتوانیم با مواد طبیعی انجام دهیم ؟

0

روش هایی مناسب برای  تقویت قلب بدون استفاده از دارو های شیمیایی . در این مطلب از مجله اینترنتی زیگیل درباره تقویت قلب صحبت میکنیم.

 

برای تقویت قلب می توانید به روش زیر رفتار کنید:

 

۲ یا ۳ قطره سرکهٔ سیب را در نصف لیوان آب مقطر مخلوط کنید.و روزی سه بار و هر بار به همین مقدار بین هر وعده غذا میلی کنید.

 

این کار به ویژه پیش از قدم زدن، دویدن یا هر نوع ورزشی برای تقویت قلب بسیار سودمند است.قلب شما یک ماهیچهٔ بزرگ است و بزرگترین تلمبهٔ بدن شمرده می شود.

 

این ماهیچه به عنصر پتاسیم احتیاج فراوان دارد و پتاسیم باعث می شود.

تقویت قلب

که قلب تقویت شود و هر ساعت از ساعت پیش قوی تر باشد.سرکهٔ عصارهٔ سیب به توانمندی ماهیچه های دیگر بدن نیز کمک میکند.غذاهای کم چربی خطر بیماری های قلبی را کاهش میدهند.

 

در گزارشی که با تلاش های دکتر «جرج میلر» عضو شورای پژوهشی پزشکی بریتانیا تهیه و در سال ۱۹۹۳ منتشر گردیده.

 

خاطر نشان شده است که غذا های پرچربی پس از مصرف شدن باعث افزایش چربی خون می شوند .و

 

در حدود ۶ تا ۷ ساعت پس از مصرف باعث می گردد حالت و ترکیب خون طوری تغییر کند که به آسانی در آن لخته ایجاد شود.

 

مصرف غذاهای کم چربی باعث می شود که در مدت کوتاهی این حالت تغییر کند.بیشتر حمله های قلبی در پگاه بامداد روی می دهند.

 

و یکی از علت های آن این است که در طول شب و پس از مصرف غذا های پرچربی لخته های بسیاری در خون تشکیل میگردد.و دمدمه های صبح باعث حملهٔ قلبی میشود.

 

پژوهشگران بر این باورند که اگر چربی ها را از رژیم غذایی تان حذف کنید.خواهید توانست چندین سال بر زندگی خود بی افزایید و تا حدود زیادی از اسیب حملهٔ قلبی به دور بمانید.

 

این گزارش از سوی پژوهشگران دانشگاه شیکاگو پذیرفته شد و از آن پشتیبانی گردید.بی خطر ترین غذا ها، آن هایی هستند که از گیاهان گرفته شده اند و کم چربی هستند.

 

سرکهٔ سیب برای سخت شدگی ماهیچه ها و درد مفاصل

تقویت قلب

باید بگوییم که هیچ مادّهٔ دیگری به سودمندی سرکهٔ سیب برای برطرف کردن خستگی و درد ماهیچه ها و مفاصل نیست.

 

برای این کار باید به روش زیر عمل کنید:

 

بدن خود را با آب گرم مرطوب کنید و یک یا دو فنجان سرکهٔ سیب را در آب بریزیدو بدن را به آرامی با آن ماساژ بدهید و این کار را از کف پاهایتان شروع کنید.

 

هر یک از قسمت های پا را محکم ولی آرام بفشارید و سپس به حال خودش بگذارید،بعد از آن پای راست را به طرف نشیمن از زانو خم کنید، به حال اول برگردید و این کار را با پای چپ نیز انجام دهید.

 

تنه را راست نگاه بدارید و مانند حالت قبل به آرامی آن را جا به جا، بفشارید و همین روش را با گردن و بازوها نیز انجام دهید.

 

 

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک مسواک بین دندانی ارتودنسی متخصص ارتوپدی زانو دکتر مهدی شهرستانی دکتر حمید روشندل متخصص ارتوپد فیزیوتراپی تهران بهترین متخصص ایمپلنت در تهران دکتر مهرداد فتحیان ارتودنسی ارتودنسی نامرئی در تهران دکتر سامان فلاحی متخصص ایمپلنت فیزیوتراپی پیشرفته شمیم متخصص پروستات