پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

کاهش مدت سرما خوردگی با این روش!

0

سلام دوستان  .

اگر میخواهید مدت زمان ابطلا به بیماری سرما خوردگی را برای خود و دیگران کاهش دهید این مطلب را از دست ندهید ! برخی ز روش ها جهت کاهش مدت زمان ابطلا !

 

خواب:

استراحت کافی برای مبارزه با عفونت مؤثر می باشد، در واقع خواب راهی برای شارژ بدن و استراحت می باشد و خواب آرام در کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن خیلی اهمیت دارد. ۷ یا ۸ ساعت خواب در شب ایده آل می باشد.

شما یک فرد سیگاری هستید:

علامت های سرماخوردگی، معمولاً در افراد سیگاری شدید تر از افراد غیر سیگاری است و بهبود از بیماری نیز کمی بیشتر طول می کشد.

شما مفاصل ضد احتقان دارید:

اگر شما احساس گرفتگی مجاری تنفسی می کنید، اسپری بینی می تواند یک تسکین موقت به وجود بیاورد؛ اما مصرف بی رویه از آن ضرر دارد. استفاده ی بی رویه ی شما از این اسپری ها ممکن است باعث شود شما به آن اعتیاد پیدا کنید و این باعث التهاب دائمی بینی شما شود.

ورزش:

آرام ورزش کنید، ورزش شدید در سیستم ایمنی بدن شما، استرس اضافی ایجاد می کند. بنابراین سعی کنید فعالیت های سبک مانند یوگا یا پیاده روی انجام دهید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.