پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

چگونه میتوانیم موانع کاهش وزن را از سر راهمان برداریم

0

نظر به اینکه شما سال های متمادی و در تمام مدت عمر خود تا به امروز، به تغذیه نامناسب و بد پرداخته اید و به آن عادت کرده و در اثر آن به چاقی مبتلا شده اید، لذا نباید متوقع باشید که بتوانید در عرضں یک شب تمام این عاد تهای نامناسب را از خود دور نموده و از آنها رهایی یابید.در این ملب از مجله اینترنتی زیگیل درباره موانع کاهش وزن صحبت میکنیم.

 

در هر حال، شما باید بدانید که همیشه راه موفقیت برای کاهش وزن و همچنین  برای ایجاد عادت های جدید، هموار نبوده و در آن، موانع لغزنده ای که باعث با شکست می شوند وجود دارد و موانع کاهش وزن سر راه شما زیاد است.

 

با آشنا شدن با این موانع کاهش وزن که در مسیر جدید زندگی وجود دارند، شما از امتیازات مهمی برخوردار خواهید شد.

 

یکی از موانع کاهش وزن تعطیلات اخر هفته

موانع کاهش وزن

تعطیلات اخر هفته، مسایل و مشکلات خاصی را به وجود می آورند که در اثر آنها شما از برنامه و برنامه ریزی خود دور می گردید. بطور مثال، ممکن است روز تعطیل بخواهید بیشتر بخوابید

 

در این صورت شما تصور می کنید که لازم نیست با رژیم غذایی خود درگیر شوید، لذا صبحانه را در ساعت ۱۱ و نهار را در ساعت ۱۲/۵ صرف می کنید. و تنها همین موضوع باعث گرایش به افزایشن وزن خواهد شد چون در این روزها نیز شما مجموعا سه وعده غذا میخورید ولی به علت استراحت طولانی تر، مقدار کالری کمتری به مصرف میکنید

 

در اینجا به طور نمونه از یک  خانم و آقا، ذکر به میان  وی به همه را می آوریم که این نوع مشکل را داشته و آنرا به طور رضایت بخش برطرف نمودند:

 

هر دو نفر از این زوج، در طول هفته به کار اشتغال  داشسته و هر دو نفر نیز دارای مشکل اضافه وزن بودند.

 

آنها دوست داشتند.که در موقع تعطیلات استراحت کنند و معمولا در دو روز تعطیل آخر هفته، صبح ها تا ساعت ۱۰/۵ می خوابیدند. همچنین آنها عادت داشتند؛ موقعی که از خواب برمیخیزند، صبحانه مفصلی را با فراغ خاطر تفریحانه و بطور، آهسته صرف نمایند.

 

این موضوع، یکی از خوشی ها و لذایذ آخر هفته آنها محسوب. می شد. پس از صرف این صبحانه هر کدام از آنها جداگانه به دنبال کار خود می رفتند.

 

و در جدود ساعت ۲ به خوردن نهار می پرداختند  . اما آنها از خوردن شام نمی گذشتند و در حدود ساعت ۶ شام مفصلی .

 

میخوردند و سپس بعد از آن خود را با خوردن خوراکی های متفرقه مشغول می کردند.

 

نتیجه اینکه این خانم و آقا در آن دو روز تعطیل آخر هفته مقدار زیادی خوردنی صرف می کردند در حالیکه میزان فعالیت بدنی آنها کمتر از سایر روزها بود.

 

به این ترتیب تدریجاً بر اضافه وزن هردوی آنها بیش از پیش افزوده می گردید تا اینکه عاقبت در این باره با یک پزشک به مشورت پرداختند.

 

پزشک متذکر گردید که آنها می توانند در روزهای کم تحرکی، صبحانه و نهار خود را با یکدیگر ادغام نموده و آنها را در یک وعده خلاصه نمایند.

 

و با این اقدام از مقدار زیادی کالری جلوگیری میگردد. در شرایط فوق که افراد مذکور، صبح دیر وقت از خواب بر می خاستند و به دلیل کمی تحرک در این روزها، ادغام یا ترکیب نمودن دو وعده غذا با یکدیگر بسیار خوب بود.

 

آنها با استفاده از غذاهای کافی، باز هم می توانستند یک روز تعطیلی مطلوب و دلپذیری را برای خود فراهم آورند.

 

به هر حال، ما نباید این موضوع را با صرف نظر کردن از خوردن یک نوبت غذای لازم، اشتباه کنیم.

 

در حالت اخیر انسان به سوخت احتیاج دارد ولی به علت نداشتن وقت، خود را به سادگی از آن محروم میسازد

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک