پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

فشار روحی و نکاتی ساده و طلایی برای از بین بردن آن.

0

ما دربارهٔ ورزش های ماهرانه و یا فرار به سوی شهرهای خوش آب و هوا، با هزینهٔ فراوان، صحبت نمی کنیم.در این مطلب در مجله اینترنتی زیگیل درمورد راه های کم کردن فشار روحی صحبت میکنیم.

 

ما میدانیم شما دارای مشغلهٔ زیادی هستید و نیاز به راه حل موقت دارید، به خصوص وقتی که پنجه در پنجهٔ فشار روزمرهٔ زندگی دارید به این علت ۲۰ راه حل رهایی از دست فشار روحی برای شما فراهم آورده ایم تا شما بتوانید فشارهای روحی را خنثی نمایید و شما را از خرد شدن در زیر فشار دور نماید.

 

دریابید کدامیک از تکنیک های آرامش بخش میتواند برای شما کار کند. این لیست را در دسترس قرار دهید و از آن موقعی که نیاز به گزینش صحیح حوادث دارید بهره گیرید.

از پیاده روی استفاده کنید

 

وقتی که فشار روحی بالا رفت و به نقطه جوشش خود رسید، در جای خود ننشینید و در اضطراب فرو روید.

 

از جای خود برخیزید و قدم بزنید. براساس نظرات مدیر لابراتوار فیزیولوژی و ورزش در دانشگاه یک راهپیمایی تند ۱۵-۱ دقیقه ای، یک دریچهٔ اطمینان خوبی است که موجب انبساط و آزادی ماهیچه ها و اعصاب می شود.

 

گل اطلسی بکارید

 

متخصصین میگویند حفر کردن خاک، هرس پرچین و یا جمع کردن برگ ها ممکن است یک راه درمانی باشد و باعث از بین رفتن و خنثی کردن هر نوع نامیدی شوند.

 

احتمالاً کاشتن نهال ها میتواند اثرات مثبتی روی بدن شما داشته باشد  هر زمانی که مشغول باغبانی شوید سیستم عصبی شما آزاد می شود.

 

یک فنجان چای بنوشید

 

یک گیاه شناس کالیفرنیایی، یک فنجان چایی گیاهی، حتی مراسم تهیه کردن چای، نگاهداری فنجان گرم چای در دست هایتان و حس کردن بخار آن می تواند به مقدار زیاد باعث راحتی و آرامش شما بشود.

 

گل بابونه، بهترین چای آرام کننده میباشد.

 

اجازہ دهید خارج شود 

فشار روحی

نگهداری عصبانیت ممکن است باعث به وجود آمدن فشار خون،سردرد و شاید زخم معده و روه شود.

 

پاسخ بهتر و سالمتر به فشار روحی ایت است  که به آرامی با این رو به رو شویم و آن را از اول مورد بررسی قرار دهیم.مسائل و مشکلات را جدا جدا مورد بررسی قرار دهیم.

 

غریدن باعث لرزیدن بدن و آرامش ماهیچه ها می شود و یک نوع ماساژ درونی به حساب می آید.

 

دریچهٔ اطمینان دیگر گریه کردن است. اشک های شما ممکن است باعث کاهش فشار روحی شود و با تخلیهٔ مواد شیمیایی مضری که در ایام اضطراب و فشار روحی در بدن ایجاد شده به وضعیت کمک میکند.

 

خنده در این مورد مفید است و قهقه باعث خنثی شدن فشار عصبی می شود.

به آرامی و سادگی تنفس کنید

 

وقتی که شما افسرده هستید تنفس شما سریع و کم می شود. آن را آهسته و فشار روحی را رها کنید.

 

سعی کنید ریه های خود را به ارامی ظرف هفت ثانیه پر کنید و ظرف هشت ثانیه خالی نماید. برای تنفس عمیق به وسیلهٔ علایم و نشانه هایی مانند چراغ قرمز و یا زنگ تلفن تمرین کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک مسواک بین دندانی ارتودنسی متخصص ارتوپدی زانو دکتر مهدی شهرستانی دکتر حمید روشندل متخصص ارتوپد فیزیوتراپی تهران بهترین متخصص ایمپلنت در تهران دکتر مهرداد فتحیان ارتودنسی ارتودنسی نامرئی در تهران دکتر سامان فلاحی متخصص ایمپلنت فیزیوتراپی پیشرفته شمیم متخصص پروستات