پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

ورزش هایی با جذب اکسیژن بالا رسیدن به اندام زیبا را تسریع میبخشند

0

ورزش با جذب اکسیژن چیزی بیشتر از یک ورزش ساده می باشد.در این مطلب در مجله اینترنتی زیگیل در مورد اثرات ورزش هایی با جذب اکسیژن بالا صحبت میکنیم.

 

برای تحصیل ورزش با کسب کامل اکسیژن باید روری ریه ها و قلب قدری فشار وارد شود و باید شما را وا دارد که بدون توقف برای مدت ۳۰ دقیقه به نفس نفس بیفتید البته این کوشش بدون پاداش نخواهد بود.

 

ورزش با جذب کامل اکسیژن بهترین فرم را به شما می دهد. شما را متحمل بار می آورد. قلب و رگ های شما بهتر می توانند اکسیژن را به سوی سلول های ماهیچه ای شما ببرند و مواد زاید را باز پس آورند.

 

پاداش یک چنین عمل مناسب، اندام قلمی خوب در هر قسمت بدن می شود. شما خیلی کم خسته می شوید. شما دارای حسی فراوان از خوب بودن می شوید که ناشی از سالم بودن بدن است.

 

احتمال مرگ ناشی از حملهٔ قلبی را کاهش می دهید. چگونه این وضعیت بسیار با شکوه و عالی را بدست می آورید؟

 

جذب اکسیژن بالا از طریق چه ورزش هایی صورت میگیرد؟

 

اکسیژن

 

با ورزش مکرر و متوازن تحصیل می شود. ورزشی که از تمام ماهیچه های شما استفاده کند. ورزشی که ضربان قلب شما را تندتر کند. بسیار تندتر.

 

به طوری که اگر تنبلی کنید خیلی کندتر می شود. یک دور تنیس دوستانه نمیتواند این کار را بکند. (که در آن استراحت زیادی وجود دارد) مگر در آن ورزش قبلی تخصص و تبحر داشته باشید یا متوسط و یا پیشرفته باشید.

 

وزنه برداری حتی اگر وزنهٔ زیادی را بردارید جزء دسته ورزشهای استفادهٔ کامل از هوا نیست. دوچرخه سواری اگر درجهٔ تنفس شما را بالا برد خوب است نه اینکه چند وقت بایستید و استراحت کنید.

 

دویدن، اگر آهسته نباشد مناسب است. محققین معتقد هستند باید ضربان را در هنگام ورزش به ۸۰-۷۰ درصد حداکثر ضربان رساند. این کار ساده ای است عدد ه ۲۲ را به عنوان حداکثر ضربان قلب خود انتخاب کنید سن خود را مثلا ۳۰ سال از عدد ۲۲۰ کم کنید بدین طریق به عدد ۰ ۱۹میرسید.

 

۷۰ درصد این عدد ۱۳۳ میباشد تعداد ضربان قلب شما در طول حداقل نیم ساعت ورزش باید ۱۳۳ باشد. در این صورت است که این ورزش مفید خواهد بود و باید حر اقل سه بار در روز تکرار شود.

 

ساختن بدنی نیرومند:

 

اکسیژن

 

یکی از مهمترین و غیرقابل اجتناب ترین امر در پیری از دست دادن  در سن ۶۵ سالگی یک زن خانه نشین ممکن است بیش از یک بچه قدرت نداشته باشد.

 

خستگی به راحتی می آید، وظایف روزانه تحلیل میرود، وضعیت ظاهر خراب می شود و فکر می کنید که پیر شده اید.

 

درحالی که شاید روحیهٔ شما مثل همیشه جوان به نظر برسد. تمرین قدرت، درواقع کلید مبارزه با این حسی پیری زودرس میباشد.

 

در حالی که امکان ندارد یک شخصی ۶۰ ساله به اندازهٔ جوان (بیست ساله) از تمرین کسب قدرت سود برد، ولی احتمال دارد کسی که در ۶۰ سالگی تمرین قدرت میکند از قدرت یک فرد ۴۵ ساله برخوردار شود و شخصی ۴۵ ساله می تواند از نیروی یک فرد ۲۵ ساله بهره ور گردد.

 

اگر شما قبلا هرگز از برنامهٔ تمرین قدرت استفاده نکرده اید، اکنون با شروع یک چنین برنامه ای می توانید از زوال ماهیچه ها جلوگیری کنید و هر روز که بگذرد و به کار تمرین خود ادامه دهید، ماهیچه های شما جوان و جوانتر شود و بالاخره به مرحلهٔ بروز اثرات جوانی برسد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک مسواک بین دندانی ارتودنسی متخصص ارتوپدی زانو دکتر مهدی شهرستانی دکتر حمید روشندل متخصص ارتوپد فیزیوتراپی تهران بهترین متخصص ایمپلنت در تهران دکتر مهرداد فتحیان ارتودنسی ارتودنسی نامرئی در تهران دکتر سامان فلاحی متخصص ایمپلنت فیزیوتراپی پیشرفته شمیم متخصص پروستات