پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

کاهش مدت سرما خوردگی با این روش!

0

سلام دوستان  .

اگر میخواهید مدت زمان ابطلا به بیماری سرما خوردگی را برای خود و دیگران کاهش دهید این مطلب را از دست ندهید ! برخی ز روش ها جهت کاهش مدت زمان ابطلا !

 

خواب:

استراحت کافی برای مبارزه با عفونت مؤثر می باشد، در واقع خواب راهی برای شارژ بدن و استراحت می باشد و خواب آرام در کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن خیلی اهمیت دارد. ۷ یا ۸ ساعت خواب در شب ایده آل می باشد.

شما یک فرد سیگاری هستید:

علامت های سرماخوردگی، معمولاً در افراد سیگاری شدید تر از افراد غیر سیگاری است و بهبود از بیماری نیز کمی بیشتر طول می کشد.

شما مفاصل ضد احتقان دارید:

اگر شما احساس گرفتگی مجاری تنفسی می کنید، اسپری بینی می تواند یک تسکین موقت به وجود بیاورد؛ اما مصرف بی رویه از آن ضرر دارد. استفاده ی بی رویه ی شما از این اسپری ها ممکن است باعث شود شما به آن اعتیاد پیدا کنید و این باعث التهاب دائمی بینی شما شود.

ورزش:

آرام ورزش کنید، ورزش شدید در سیستم ایمنی بدن شما، استرس اضافی ایجاد می کند. بنابراین سعی کنید فعالیت های سبک مانند یوگا یا پیاده روی انجام دهید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک