پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

کنترل دغدغه های شغلی

0

سلام دوستان

اگر شما هم به دلیل سنگینی کار و یا داشتن مشغله های فراوان در حین کار دچار بی حوصلگی میشیوید این مطلب را از درست ندهید….

امروزه می‌دانیم که عدم تمرکز در محل کار به مشکلات مختلفی منجر می‌شود و به همین دلیل باید بر این مشکل غلبه کنیم. ارسال ایمیل‌های مهم به آدرس‌های اشتباه، ضمیمه نکردن اسناد مربوطه به ایمیل و حتی فراموش کردن تماس‌های کاری مهم، فقط چند مورد از مشکلاتی هستند که به عدم تمرکز در محل کار ارتباط دارند. با توجه به اهمیت این موضوع، چه راه‌هایی می‌توانند مشکل عدم تمرکز را برطرف کنند؟ اول از همه باید خودتان را نسبت به این موضوع قانع کنید که تمرکز در محل کار از اهمیت خاصی برخوردار است. وقتی که افراد نتوانند خودشان را برای به انجام رساندن وظایف کاری‌شان قانع کنند، احتمال بی‌حوصلگی و از دست دادن تمرکز هم افزایش می‌یابد. اگر وظایف شغلی برای بعضی از افراد بی‌اهمیت یا کسل‌کننده هستند، آنان حق دارند که درباره دلیل پرداختن به این وظایف یا چرایی انجام شغل‌شان سوال کنند و حتی بپرسند که چه هدفی پشت شغل‌شان وجود دارد؟ با این‌حال، علت انجام دادن وظایف شغلی هرچه که باشد، درک یک مساله واقعا مهم است: وقتی که افراد، دلایل کافی برای انجام دادن وظایف شغلی‌شان داشته باشند، انگیزه لازم برای این کار را به دست می‌آورند و درنتیجه می‌توانند با تمرکز کافی، وظایف شغلی خودشان را در زمان‌بندی مناسب به انجام برسانند.

سلامتیسمsalamdr_587c7f66963b1

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.