پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

رژیم کاهش حجم ران و باسن

0

سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی

در این پست از مجله تفریحی – سرگرمی زیگیل یک پست در قالب {رژیم کاهش حجم ران و باسن} اماده کرده ایم

امیدواریم این پست بتواند کمکی به شما بکند و یا رضایت شما را جلب کند

همراه ما و مجله زیگیل باشید

اگر از حجم ران و باسن خود راضی نیستید پیشنهاد می کنیم با مواد غذایی طبیعی سایز آن ها را کاهش دهید و با شیوه های تغذیه ای موثر در این زمینه موفق شوید و به تناسب اندام برسید چاقی و اضافه وزن در بین ایرانیان رواج پیدا کرده است و عوارض و  پیامدهای زیادی برای سلامتی آن ها در بر خواهد داشت.

صبحانه:

۱ عدد گریپ فروت به همراه ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

میان وعده:

۱۰ عدد بادام خام

ناهار:

۱ کف دست ماهی یا ۶ عدد میگو یا یک تن ماهی کامل بدون روغن با ۴ قاشق غذاخوری سرخالی برنج قهوه ای

عصرانه:

۲ عدد آلو و ۲ عدد انجیر خشک با ۱ میوه

شام:

۲ عدد تخم مرغ با یک لیوان سالاد و ۱ عدد نان تست جو یا ۸ قاشق عدسی

  • این رژیم به مدت ۱۰ روز رعایت شود.
  • پیاده روی و شنا از اصول کلی برای کاهش حجم ران و باسن میباشد.
  • برنج قهوه ای منبع خوبی از منگنز است.
  • یک فنجان آن، ۸۰درصد نیاز روزانه بدن به منگنز را تأمین میکند، منگنز به تولید انرژی و پیشگیری از ضعف روحی و جوش ها کمک می کند.
  •  مصرف یک قاشق غذا خـوری کره بـادام زمینی حـاوی بیش از ۴ گرم پروتئین ، تقریبا ۱ گرم فیبر رژیمی، ۱۰۴ میلی گـرم پتاسیم ،کمتر از نیم گرم آهـن، ۱۲ میکرو گـرم اسید فولیک و ۱.۵ گـرم شکر میباشد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک