مطالب مرتبط با ورزشی

نرم افزار مطب

نوشته تصادفي

تبلیغات متنی

برچسب های پرکاربرد

بهترین عکس های دیدنی دنیا تصاوير ديدني و خنده دار تصاویر دیدنی های جهان تصاویر دیدنی و خنده دار ایرانی خبر جدید عکس از دیدنی های دنیا عکس جالب دیدنی و خنده دار عکس دیدنی ایران عکس دیدنی جالب عکس دیدنی جدید عکس دیدنی دنیا عکس دیدنی ها عکس دیدنی های جهان عکس دیدنی و جالب جدید عکس دیدنی و خنده دار ایرانی عکس دیدنی و خنده دار جدید عکس مکان های دیدنی دنیا عکسهاي ديدني و جالب عکسهاي ديدني و خنده دار عکسهای دیدنی جالب و خنده دار عکس های دیدنی روز دنیا عکسهای دیدنی و جالب عکسهای دیدنی و جالب از حیوانات عکسهای دیدنی و جالب ایرانی عکسهای دیدنی و جالب جدید عکسهای دیدنی و جالب دنیا عکسهای دیدنی و جالب روز عکس های دیدنی و خنده دار از ایران عکسهای دیدنی و خنده دار ایرانی عکس های دیدنی و خنده دار ورزشی

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز ۷ روزه

مجله اینترنتی زیگیل » اخبار روز » ورزشی » حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز ۷ روزه

حرکات یوگا فواید بسیار زیادی برای ما دارد . یکی از فواید ان ارامش ذهن و اعصاب ما است. ورزش یوگا خستگی بعد از کار را نیز کاهش می دهد. همچنین برخی حرکات یوگا سبب لاغری هم می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مجله اینترنتی زیگیل برخی حرکات روزانه یوگا از بنیامین سیرز را برایتان گرد اوری کنیم .

حرکات یوگا فواید بسیار زیادی برای ما دارد . یکی از فواید ان ارامش ذهن و اعصاب ما است. ورزش یوگا خستگی بعد از کار را نیز کاهش می دهد. همچنین برخی حرکات یوگا سبب لاغری هم می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مجله اینترنتی زیگیل برخی حرکات روزانه یوگا از بنیامین سیرز را برایتان گرد اوری کنیم . امیدواریم که استفاده کافی را از ان ببرید .

ترتیب حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

ترتیب این حرکات در یک نگاه عبارتند از :

گرم کردن بدن: در این حرکت باید اول از همه در ۴ دقیقه قبل از شروع حرکات، بدنتان را با انجام حرکاتی مثل حرکات تنفسی، کشش عضلات کمر، زدن آرنج به زانو و پل زدن گرم بکنید.

حالت دلفین: بعد از ان باید با حرکت دلفین یک پایی شروع کنید و در ادامه هفته حالت دلفین را به صورت کامل انجام دهید.

تبدیل پلانک به حالت سگی: در ترتیب بعدی از این حرکات یوگا باید از حالت پلانک به حالت سگی بروید.

خم شدن در حالت لانگ:  وقتیکه حرکت لانگ را به شکل معمولی انجام دادید ، می توانید شدت این حرکت را بعد از روز سوم تمرین بیشتر کنید.

هر حرکت را با حالت جنگجو یا کبوتر خاتمه دهید.

سرد کردن بدن: یک نکته دیگر را یاداوری می کنیم و ان اینست که در پایان هر روز حرکت ساواسانا را انجام دهید تا احساس آرامش پیدا کنید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز اول حرکات یوگا

در روز اول باید حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

سپس آرنج را به زانو بزنید. شما باید هر طرف چهار مرتبه انجام دهید . بعد عضلات پشت خود را بکشید و حالت لانگ را انجام دهید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز دوم حرکات یوگا

در روز دوم در اولین مرحله حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه. بعد دست ها را روی زانو گذاشته و عضلات پشت خود را بکشید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز سوم حرکات یوگا

در روز سوم هم باید حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه. بعد روی زمین خوابیده و عضلات پشت خود را بکشید.

پیشنهاد زیگیل : اطلاعات علمی درباره ورزش پیلاتس

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز چهارم حرکات یوگا

سپس در روز چهارم حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه. در حالت لانگ دست ها را بالای سر برده و بکشید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز پنجم حرکات یوگا

در روز پنجم برای اینکار حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه . حالت دلفین را جایگزین دلفین یک پایی کنید. دست ها را به هم گره بزنید و زیر بغل خود را روی زانو بگذارید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز ششم حرکات یوگا

در روز ششم هم حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه

حالت دلفین را جایگزین دلفین یک پایی کنید.

حالت لانگ فلشی را انجام دهید.

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

حرکات روزانه یوگا با بنیامین سیرز

روز هفتم حرکات یوگا

و در روز اخر که روز هفتم می باشد حرکات را به ترتیبی که در بالا گفته شد انجام دهید.

آرنج را به زانو بزنید. هر طرف چهار مرتبه

حالت دلفین را جایگزین دلفین یک پایی کنید. حالت لانگ فلشی را انجام دهید و بعد یک دست را بالا بکشید و نگه بدارید.


# # # # # # # # # #

مطالب پیشنهادی

ورزش برا لاغری شکم

معرفی چند ورزش برا لاغری شکم و پهلو

آموزش سرویس در والیبال و انواع سرویس

آموزش سرویس در والیبال و انواع سرویس

آموزش تصویری نرمش قبل از ورزش

فواید و آموزش تصویری نرمش قبل از ورزش

انیمیشن های ورزش برای لاغری شکم و پهلو

پربازدید های ورزشی

Sorry. No data so far.

نظرات شما