پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

ایستادن درست و بهبود دردهای کمری

0

بزرگ شدن شکم که اغلب به عنوان یکی از اولین علائم بدتر شدن اعمال بدن مورد بررسی قرار میگیرد، معمولاً نتیجه طرز بد ایستادن است. برای پی بردن به این قضیه، بهتر است در جلوی آینه بایستید و از نیمرخ، خود را مشاهده کنید. در ۹۸٪ از موارد با یک شکم بزرگ که برجسته شده است، مواجه خواهید شد. این شکل کاسه ای مانند که توسط استخوانهای وابسته به لگن خاصره ایجاد شده است به طرف جلو کج می شود و احشاء داخلی نظیر روده، و … بر روی دیواره شکم فشار وارد می آورند.حال، اگر ایستادن درست را تمرین کنید. ناف و استخوان سینه را کمی بلند کنید، قسمت قدامی لگن خاصره بلند خواهد شد، قسمت برجسته مجدداً در سطح معمول خویش قرار خواهد گرفت. احشاء نیز مجدداً در حالت اولیه خویش واقع خواهند شد. بنابراین، شکم بزرگ شما بسرعت از بین می رود.

ایستادن درست

تاثیرات ایستادن درست

روزی فردی که یک استاد اسپانیایی است با دنیایی از اندوه به پزشک مراجعه کرد و گفت که زندگی زناشویی آنها در حال متلاشی شدن است. البته شوهرش بسیار گرفتار بود. قسمت شانه هایش کاملاً استخوان شده بود، در ایستادن بسیار ضعیف بود و علاوه بر آن دارای شکم بزرگی نیز شده بود. او تلاش میکرد که بخاطر شکم بزرگش وزن خویش را کم کند و به علت محدودیتهای موجود در رژیم غذایی، دچار سوء تغذیه شد.او میگفت :زمانی که به آینه نگاه میکنم واقعاً ناراحت می شوم زیرا وضعیت ۱۰ سال قبل را بخاطر میآورم و با زمان فعلی مقایسه می کنم و در آن لحظه است که دچار شرم و خجالت می شود.این استاد با کمک ایستادن درست توانست در مدت ۲ ثانیه از شر شکم بزرگ خلاص شود. او بحدی خوشحال شده بود که تصمیم گرفت به سوی برنامه های سلامت و تناسبب جسمانی بازگردد .شما نیز میتوانید ایستادن درست را تمرین کنید.

نحوه ایستادن درست

ایستادن درست

برای انجام این عمل، لازم است که از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنید. بهترین تمرین این است که عمل ایستادن درست را اجرا کنید.می توانید بوسیله اجرای تمرین ایستادن یا نشستن در جهت افزایش هماهنگی دیواره شکمی تلاش کنید. یک حالت ایستادن توأم با سلامت و تندرستی وجود دارد. اصلاحاتی که در جهت معالجه مشکلات قسمت پشت بدن بکار گرفته می شود مشابه اصلاحاتی است که برای درمان شکم بزرگ بکار گرفته می شود. سینه را به اندازه کمتری از سانتی متر بالا آورید و به شانه ها اجازه دهید که بطور طبیعی به طرفین بدن پائین افتند. سر نیز بطور طبیعی در حالت متعادلی بر روی شانه ها قرار خواهد گرفت. حال ناف یا قلاب کمر را تا حد امکان از زمین بالا آورید بطوری که در آن احساس آرامش و راحتی نمایید.شکم، یک ماهیچه نگهدارنده است و باید در حالتی که برای آن طرح شده است مورد تمرین قرار گیرد. هر زمان که راه می روید، با استفاده از شکم سخت خود ۱۰ قدم بردارید. در هنگام اجرای این عمل، از انگشتها استفاده کرده و در صدد جستجوی ساختمان عضلانی شکمی برآئید تا موجبات سختی شکم را فراهم آورید. خود را کاملاً بکشید و پس از آن به استراحت بپردازید.در ابتدا در می یابید که اجرای این تمرین بسیار ساده است. اما بتدریج قادر خواهید بود که تعداد قدمها را افزایش دهید.

تاثیرات درست راه رفتن

ایستادن درست

به گزارش مجله زیگیل در ارتش فرانسه رسم بر این است که سکه ای را میان دو باسن سربازتازه کار بگذارید و او را وادار کنید بطریقی برود که سکه سقوط نکند. البته اصلاً لازم نیست که شما نیز چنین معامله ای با خود بکنید. بهترین روش این است که تصور کنید دارای دم زیبا و انبوهی هستید. شما هرگز نمی خواهید که این دم به نقطه ای گیر کند و یا کثیف شود، بنابراین آن را در میان پاها جمع می کنید.البته با ۵ دقیقه تمرین، نمی توان به وضعیت خوب ایستادن دست یافت بلکه این امر نتیجه آنست که خود را در طی روز چگونه نگهدارید. همانطور که می دانید نحوه استفاده است که موجب ساخت اندام می شود. هر چقدردرمدت طولانی تری در حفظ تغییر تلاش کنید، احتمال وقوع آن تغییر بیشتر خواهد بود. چهار ساعت توجه کامل بهتر و با ارزش تر از ۵ دقیقه تمرین خشونت آمیز است و این مسئله کاملاً مشهود است.

منبع:http://www.zigil.ir

Leave A Reply

Your email address will not be published.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک