پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

افزایش طول عمر و ارتباط آن با فعالیت ها

0

اگر انسان های فعال از تمام مزایا برخوردار باشند باید کمتر از سایرین به سکته های قلبی مبتلا شوند و زندگی طولانی تری را سپری سازند. خوب این افراد باید به همین ترتیب باقی باشند، اما مطالعاتی که در مورد امراضی مسری صورت میگیرد، نتوانسته است میان افزایش طول عمر افراد فعال و غیرفعال، تفاوتی قائل شود. تنها تفاوت موجود این است که افراد فعال باید مبالغ کمتری بابت بیمه عمر پرداخت کنند و تفاوت دیگری وجود ندارد.

 افزایش طول عمر و تمرینات

افزایش طول عمر

افزایش طول عمر ممکن است ارتباطی به فعالیت های بدنی داشته باشد یا نداشته باشد.علت اینکه چرا ارتباط میان اجرای تمرینات و افزایش طول عمر ممکن است که هرگز بطور آشکار مشخص نشود این است که سطح فعالیت مورد نیاز برای محافظت در برابر امراض مهلک آنقدر کم است که تشخیص و توصیف یک گروه کنترل(گروهی که در آزمایش هیچ عملی روی آن ها انجام نمیشود)، تقریباً غیر ممکن است. بهرحال در هر مقطعی از زمان، افرادی فعال می شوند و به تکاپو میافتند و افراد فعال نیز گاه و بیگاه غیرفعال می شوند و در حالت سکون بسر میبرند. این مشکل محققان هیچ مشکلی را در طرح شیوه زندگی بهتر برای ما فراهم نمی کند.اکنون تا آنجا می دانیم که نباید در گوشه ای بنشینیم و در انتظار پیشرفت مطالعات محققان امراضی مسری بسر ببریم. حقایقی که به اطلاع از آنها نیاز داریم عبارتند از:اگر بطور مرتب و منظم تمرین نکنیم به خود آسیب می رسانیم، توانایی و صلاحیت خود برای زندگی را کاهش می دهیم، از تعداد سالهای فعال زندگی خود کم می کنیم و شاید از طول عمر خویش نیز کم می کنیم.

کاهش بیماری های قلبی و افزایش طول عمر

افزایش طول عمر

به گزارش مجله زیگیل بنابر تحقیقات پزشکی که در مورد اجرای تمرینات و امراض قلبی صورت گرفته است می توانیم یک نکته دیگر را نیز فرا گیریم اخیراً کوشش هایی بر روی مطالعات طویل المدت در مورد آثار تمرینات پر تلاش در کاهش شیوع و وقوع امراض انسداد شرائین قلبی صورت گرفته است.این محققین نمودار اجرای تمریناتی را انقدر بالا بردند و رژیم غذایی را انقدر سخت و شدید نمودند که از میان شرکت کنندگان فقط آنهائی که بسیار سر سخت و مقاوم بودند می توانستند خود را با این برنامه ها وفق دهند. برنامه های فوق آنقدر سخت و شدید بود که محققین قبل از تکمیل مطالعاتشان از موضوع تحقیقی خارج شدند.

چگونه طبق برنامه پیش بروید

افزایش طول عمر

آنچه می توانیم اجرا کنیم در تثبیت فعالیت مفیدی که انجام دهیم، بسیار مؤثر و مهم است. اگر شما خود را مجبور به اجرای تمرین یا رعایت رژیم غذایی سازید با هیچ مزیت و سودی مواجه نخواهید شد زیرا نمی توانید در برابر این برنامه ها تاب مقاومت اورید. جای تعجب نیست که شکست در برابر برنامه های سخت و دشوار، بیشتر از آنچه به سود شرکت کنندگان تمام شود به زیان آنان تمام خواهد شد. بسیار ناراحت کننده است که خود را مجبور به اجرای تمریناتی کنید که از عهده تان خارج است زیرا اگر در اجرای آنها با شکست مواجه شوید احساس شرم و عدم شایستگی می نمائید و همانطور که می دانید وجود چنین احساساتی اصلاً خوب .نیست و موجب ایجاد سرطان و افزایش فشار خون میگردد برای اجرای برنامه های منظم و مناسب به شما پیشنهاد می کنیم که استانداردهای خود را آنقدر در سطح پائین تنظیم کنید که بتوانید زندگی آرامش بخشی را دنبال کنید. بهتر است بجای دویدن با گروهی که اصلاً به آن تعلق ندارید، خود را با انجام پیاده روی روزانه خشنود و راضی کنید. به همین دلیل است که من از نوعی از برنامه های تمرینی دفاع می کنم که اجرای آنها برای فرد، سخت و دشوار نباشد زیرا قلب شما باید همگام با اجرای تمرینات به فعالیت بپردازد.

منبع:http://www.zigil.ir

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک