پورتال خبری, تفریحی, سبک زندگی, روانشناسی, سلامت, اخبار روز

تغییرات در زندگی با فعالیت بدنی

0

اگر شرایط زندگی آنقدر بر شما غلبه کرده است که وضع شما رو به زوال و اضمحلال میگذارد باید به شغل، روش زندگی و سایر امور خود بدقت بنگرید و در یکی یا تمام آنها تغییراتی ایجاد نمائید. هیچکس حق ندارد که دیگری را از اعمال و کارهای عادی خویش محروم کند. اگر شما به خود اجازه دهید که به پرداخت دیون، خرید و بازی با بچه ها فقط عادت کنید در حقیقت به خود اجازه داده اید که در دام گرفتاریها اسیر شوید. اگر از اجرای فعالیت های لذت می برید و نمی توانید به انجام آنها بپردازید به اندازه ۲ برابر گذشته، نا امید می شوید. در رأس تمام این مسائل، هنگامی که در مقابل آینه قرار میگیرید و از مشاهده تصویر خویش شرمنده می شوید باید تغییرات در زندگی خود ایجاد کنید و به اجرای فعالیت هایی بپردازید.

تغییرات در زندگی

نحوه ایجاد تغییرات در زندگی

در مورد چنین تغییری، ۳ مرحله وجود دارد که شامل هیچ نوع تمرینی نمی شود.در مرحله اول باید بسادگی اهمیت فعالیت فیزیکی را بپذیرید. شما همیشه می توانید فرصتی بیابید تا به انجام کارهایی که واقعاً می خواهید انجام دهید اقدام کنید.در مرحله دوم علی رغم تمام کارهایی که باید در زندگی انجام دهید به برنامه ریزی فعالیت خویش بپردازید. این مسئله در زندگی روزانه شما از تقدم ویژه ای برخوردار است.در مرحله سوم باید بنابر نظریه خویش نسبت به تمرینات، کار و عمل کنید.در این میان چندین بهانه وجود دارد که افراد در مورد عدم اجرای تمرینات برای خود فراهم می کنند که با شیوه زندگی مخالف است. هیچ کس این عمل را انجام نمی دهد و اگر به انجام این کار پرداختیم، سایر افراد به استهزاء و تمسخر ما خواهند پرداخت.

آیا تغییرات در زندگی ممکن است

تغییرات در زندگی

به گزارش مجله زیگیل امروزه ماشینهایی در اختیار بشر است که با آنها می تواند کارهایی را که در سالهای اخیر با استفاده از نیروی عضله صورت میگرفت، انجام دهد.وسایل تسهیل فیزیکی که برای اجرای تمرینات در اختیار ماست بسیار کوچک و محدود است. ما بقدر کافی از مطالب و مسائل مربوط به تمرینات آگاه نیستیم زمانی که شرایط اجرای تمرینات ایجاد می شود به انجام امور دیگر می پردازیم. ما در زندگی به انجام کارهایی که با فشار بسیاری توأم است،می پردازیم و بدین ترتیب دچار سقوط و سکته قلبی میشویم.یا آنقدر کار می کنیم که دیگر تصویر خود را در آینه نمی شناسیم و این مطلب موجب کسالت و خستگی ما را فراهم می کند و عاقبت به سردرد یا کمر درد مبتلا می شویم. گاه و بیگاه مباحثات پزشکی بر ضد اجرای تمرینات صورت میگیرد. یکی از پزشکان را می شناسم که تابع فلسفه جبری است و بر روی این نکته تأکید می کند که قلب شما برای تپش بسیاری از ضربان ها برنامه ریزی شده است و هنگامی که از آخرین ضربه استفاده می کنید، جان خواهید سپرد. از این بحث چنین نتیجه می شود که از انجام فعالیتی که سرعت قلب را افزایش می دهد باید اجتناب کرد.

افزایش سن یا کاهش عملکرد خودمان؟

تغییرات در زندگی

حال تصور می کنیم که تئوری فوق صحیح است. این مسئله به اجرای تمرینات، معنا و مفهوم بیشتری می بخشد زیرا ضربان قلب فردی که از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است و در حالت استراحت بسر می برد، ۱۰ ضربه کمتر از فردی است که از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نیست. همه ما میدانیم که توانائیمان در اجرای اعمال بدنی با سن افراد ارتباط دارد و به سوی آن متمایل است. اما ما باید از خود بپرسیم که آیا این تمایل، نتیجه اجتناب ناپذیر سن فرد است و یا نتیجه تغییرات در کارهای انجام شده است. هنگامی که سن فرد افزایش مییابد، نحوه اجرای اعمال بدنی کاهش مییابد.این مرحله طوری طرح ریزی شده است که به اجرای کارهای شخصی بستگی دارد. تلاش کاهش یافته ما توانائیمان را در اجرای کارها کاهش می دهد. مطلب اخیر دنبال کننده این مسئله است که اگر تلاش خود را افزایش دهیم استعداد بدن در اجرای کارها افزایش خواهد یافت.

منبع:http://www.zigil.ir

Leave A Reply

Your email address will not be published.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آسان دنت فورکافی رایان درمان نرم افزار مطب برفانک کافه داران خرید رپورتاژ خرید بک لینک